En måndagsmorgon lista.


1. Hur gammal är du om fem år?
25
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma
3. Hur lång är du? sist jag mätte mig var i 9an, då var jag 174 cm. Men man växer ju inte så mycket på längden nowdays.
4. Vilken var den senaste film du sett? Love & other drugs
5. Vem ringde du senast? mamma vareee nå.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "du ger skadeglädjen ett ansikte! :)" till peter, såklart.
7. Vad är dagens planer? Börja ladda mentalt inför tentaplugg...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa. Men vill jag ha svar på något DIREKT, så äre bättre att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta!
10. När såg du senast din mamma? för ca 10 minuter sedan :)
11. Vilken ögonfärg har du? grön/bajsbrun
12. När vaknade du idag? kring halv 8 - 8. (hör och häpna)
13. Har du någon gång hittat en katt? Haha nej, tur är väl det. dom är äckliga
14. Vilken är din favoritplats? Duschen, utan tvekan.
15. Vilken plats föredrar du minst? smedjantoaletten

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas väl att jag funnit min rätta hane. Jag har levt
lite utav livets goda dagar och har kanske en snoris eller två.
17. Vad skrämde dig som barn? "Lille man"-historierna
18. Vem fick dig att skratta senast? Oj, hmm.. skrattar ju lite hela tiden.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Neee, äger några. Mest för snygghetensskull.
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär, har något visst hat mot bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan. Men ibland sjukt påpälsad.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 sovkuddar + korvkudden
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar, eller helt nya skor.
26. Är du social? Ja, det skulle jag väl vela påstå. Men beror på situation.
27. Vilken är din favoritglass? Twister, utan tvekan.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vad skulle jag inte göra..
29. Tycker du om kinamat? Jora! tjingtjong kan sina grejer.
30. Tycker du om kaffe? Jaaaa, men lite socker i så. Och lite mjölk i så.

31. Vad dricker du till frukost? ja, kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Na, flackar ut mig ganska rejält (höööh, lät fel.)
33. Kan du spela poker? Njae, men i wish!!
34. Tycker du om att mysa? Inget fel i det!
35. Är du en beroendemänniska? Lite kanske.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, det är rätt många ändå, faktiskt!
37. Vill du ha barn? Jo, när jag känner mig mogen för det!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Varm pool, ja. Varmt hav, ja.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Om jag hade haft dom, så hade det varit på kameragrejer.
42. Äger du dyra smycken? Några sådär.
43. Har du någon gång testat narkotika? Never!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm, blom och rasse-sandra tror jag :D Båda är lika störda som mig!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett spännande och fult ärr på knät. Råkade slå lite hål på knäskålen.
47. Vad har du för ringsignal? Gubben i lådan
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp. Tror att jag brukade klä mina dockor i mina bebiskläder när jag var mindre.
49. Flirtar du mycket? Flörtar med allt som rör sig!

50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt rum, i guess.
51. Kan du byta olja på bilen? höööh, fått det beskrivet för mig, men inget jag minns..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men hade jag haft körkort så säkerligen.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var i 1an på gymnasiet, så det är inget jag minns.
54. Läser du dagstidningen? Ja, varje dag :)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix.
56. Dansar du i bilen? Men ja!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix fm tippar jag på
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett födelsedatum :D
59. När var du i kyrkan senast? Hmm det minns jag faktiskt inte.
60. Vilka personer utmanar du? Men ingen, den var jättetråkig att göra ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0