Life is a mess, and it's our job to clean it up.

 

 

Hej hopp galopp snopp. Hysteriskt va rolig jag känner mig denna afton.
Nä, faktiskt inte. Börjar bli hungergrinig. Vill. Ha. Mat. Nu.
Har suttit och lockat håret, sminkat mig, letat kläder och allt möjligt i hopp om att
ignorera min kurrande mage.

 

Förstår dock inte varför jag klagar, mamma har fixat fram värsta
gottebordet med massa karra osv. Hade ju lätt kunna sitta där just nu och smaska i mig, istället för att
sitta här och klaga. Stupid me. Sen ska jag leka med sofie iallafall. Låter fint!

 

Nä folks, ska gå och klappa takten i köket medans föräldrarna febrilt rör i grytorna.
Ha en fin lördag vänner, fänz.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Alltså seriöst fina bilder du tar.



Kan inte du komma hit någon dag så gör vi ett hemma-hos-repotage?! :D Typ stagar varje rum och så tar du awesome bilder på det? :) Pretty please?!

2011-02-19 @ 22:58:57
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0