I guess there's just a part of me that likes to bring you down.


Varje dygn dör 25 000 människor av svält.
Varje dygn föds dock 220 000 nya människor.
Men ändå, varje dygn slocknar lampan för 25 000 människor och ljuset blir lite lite svagare för de
personer som står dessa 25 000 nära. Tänk vad många människors glödlampor som går lite mer
mot mörkret varje dygn.


Och jag som klagar på att min glödlampa över sängen gick ner. Jag bara byter ut den och lampan över
min säng lyser sedan lika starkt som innan, men en del kan inte bara byta glödlampa.
För en del förblir den släckt.


Sådant som man tänker på innan man ska sova, ibland.



Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

VARS ÄR GILLA-KNAPPEN NÄR MAN BEHÖVER DEN?! :D

Fint tänkt, syrran :) <3 U

2011-02-07 @ 20:20:09
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0