All good things are wild and free.



Jag och Sandra såg den här filmen ↑ ikväll, riktigt bra, fast vi har inte sett slutet iochförsig..
Blev istället fast på skype med blom, elli och anna. Åh, fina tjejorna.
Får fortfarande ett par tårar i ögona, att säga hej då till personer som står mig nära är bland
det jobbigaste jag vet. Även om det bara är för ett tag. Men speciellt när man inte vet hur länge
ett hej då kommer att vara. Men dom ser ut att ha det bra i källaren ♥

Nu ska jag nanna fint.
God natt vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Jag känner svenska Jonas (från Bartenderskolan) storebror!

2011-01-07 @ 02:32:22
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0