"If the playlist in heaven has ABBA on it, I'm not going."

 

 

Kom alldeles nyss hem från skolan efter 9 timmar. Lagomt trött i huvudet nu vill jag lova.
Väntar väl en ungefär lika lång dag imorgon också? Kanske? Är ju en såndär specialdag imorgon.
Trettondagsafton, hette det så? Tror det. Vankas ju tydligen gomiddag här hemma
så jag kanske överväger att vara hemma till middagstid iallafall!

Ska mysa ner mig i sängen nu, myspys konsekvensanalys.
Haha, tror det rimma. Visst gjorde det? Åh, jag garvar läppen av mig....

Älskade förresten systers inlägg om någon man vid... ja, minns inte.
Men han hatade ABBA och åkte typ i fängelse för det, haha.
Vilken lirare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0