If you run, make sure you're running towards something, never away.



Här, här i min säng ↑ ska jag spendera kvällen och det ska bli nå jävulska skönt. Promise.
Har fixat några nya filmer, har lite chirre kvar och ba må. Sjukt nice. Promise.

Har annars bara varit på skolan idag, fått jobbigt mycket gjort. Och precis när jag var
som mest flitig så klampade ett par grabbs in med pizza och grejer, död för dom.
Så jag ringde efter skjuts hem, blev ju hungrig och kunde ju inte sitta där hela kvällen.
Det är ju löda'!

Har dock inte ätit ännu, firren ligger typ i ugnen och chillar. Och min mage skriker.
Skynda firren, skynda.

Palla att min blogg har blivit en "fan va hungrig jag är"-blogg.

Hörs i framtiden vänner, fänz.


Ps. Ganska kul, på bilden ser det ut som att ett par stringtrollor (men det är det inte!) hänger på sänggaveln.
Haha. Wiiiild and crazy, yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0