I've been brought down to my knees. And I've been pushed way past the point of breaking.





God morgon, eller god eftermiddag kanske.
Vill bara informera er om att jag INTE vaknade nyss.
Ifall ni nu trodde det. Inte för att det egentligen hade gjort något.
Tro vad ni vill. :)

Lördag idag, något kul borde hända. Men det ser inte ut så just nu.
Ska förbi och hänga med tjejorna senare när dom festar, blir ingen utgång för mig.
Sjukt tråkigt (!), med tanke på att det är deras sista helg. Sen blir man ensam kvar här.
Eller jag ska typ tvinga Jenny och ha nhl-kväll med mig varje kväll, hon kommer inte kunna neka det.


Livet är sämst och suger, hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0