Laugh when you can, appologize when you should.

 

Hej. God dag. Var hälsad.
Sitter här i telefon med mamma, har lite facebook-lektion med henne.
Var nämligen en stor dag igår, min mamma, Viola Hansson, skaffade facebook efter
en viss påtryckning av mig och syster. Fett kul!

 

Ska se ett avsnitt av Tre Kronor (vad förvånade ni lär bli...) nu.
Det är sinnessjukt spännande just nu. Sten Frisk (som inte är så frisk) har kidnappat Pillan!!! :o
....

 

Hörs latero vänner, fänz. Då ska ni få en fet presentation av mig.
Som att ni inte redan vet vem jag är och hur jag funkar? hähä.
Och för att låta som dom överseriösa bloggerskorna så: "Det vill ni inte missa va!? Kika in senare!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD SÖT RU E LILLA HALLONGROTTAN MIN <3

2011-01-27 @ 23:07:06
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0