You can't erase who we were or what we had, no one can.   We burned so bright together.



Nu är äääntligen tentan skriven, bortgjord, done. Grymt skönt!
Förutom att min mage bokstavligen kurrade sönder inne i tentasalen, jag skämdes och försökte
göra andra ljud direkt efter ett kurr (tex. skjuta fram stolen, trappa pennan i bordet osv) så gick det faktiskt bra!

Det var liksom ett såntdär typiskt vilken-tur-att-jag-pluggade-på-just-det-där-prov.
Satt ju hela dagen i skolan igår, prentande in allt från böckerna och nötte och nötte. Fick sällskap av
tobban som med en vis västernorrlandsdialekt/jag-vet-hur-sånthär-funkar/lyssna-på-mig-lilla-flicka sa;
"du ska inte plugga nu, då kommer du bara på saker du missat".
Och sant, precis så brukar jag också tänka!
Men tog upp blocket då jag kom hem, kollade på saker som jag inte alls lagt märke till förut.
Och tro satan, EXAKT det kom på provet :)


Nu: Några avsnitt Tre Kronor

Ciao vänner, fänz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0