Expecto Patronum!



Hej vänner, fänz.
Igårkväll/inatt hade jag lite utav ett Harry Potter marathon och jag blir förvånad över att jag ALDRIG blir less filmerna?
Kanske för att Harry är min förebild. Förmodligen världens häftigaste, fast ändå jävligt jobbig också. Ska verka så förvånad jämt.
"I can't be a wizard. I'm just Harry.. just Harry..."

Hur som helst, efter varje gång som jag sett filmerna så är jag helt övertygad om att jag också kan trolla.
Sammanträffanden som att jag tittar på vattenkokaren samtidigt som den piper till får mig att tro att min
blick är magisk, att det var JAG som gjorde att vattnet just blev klart. Promise.
Eller som när jag lyssnar på Spotify och tänker "det var längesen jag hörde den där låten..." och så är det den
som spelas efteråt! Sånt, mina vänner, sånt är magi. Kan trolla med mina tankar. Promise.

Nåväl, nu ska jag gå och göra lite magi med dammsugaren i huset.
Hokus pokus vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0