I think people make mistakes and they're going to disappoint you, especially the people who love you most. And if you can't forgive them for not being perfect, you're going to end up alone.




Gillar rubriken. Den är så sann, faktiskt.
Om sanningen ska fram. Hähä.

Här sitter jag och det är sisådär 300 grader ute, men jag klagar inte. Har redan hunnit vara ute
sen klockan 9 och målat och tänkte snart parkera ute på gården i en solstol :D

Känns som att jag vill göra allt för att fördriva tiden idag, vill att det ska bli lördag NU.
06.00 imorgonbitti börjar jag, gustav, vanessa och sofie våran färd mot sundsvall och gatufesten.
Om jag längtar? Ja. Om jag är laddad? JAAAAA. Går sönder av förväntan!

Något annat nytt? Nja. Tror inte dä.
ps. vad hände med alla läsare i onsdags? Kryllade av dom.
Varför? Hur? Vars? HUR HITTADE NI MIG? hähä.

Ska slita av mig kläderna och gå ut nu.

På återseende vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0