Instead of thinking about what you're missing, try thinking about what you have that everyone else is missing.




Hej kamrater. Vet egentligen inte vad jag ska skriva, tänkte väl bara ge ett livstecken.
Blom åkte tillbaka till grannlandet igår och det är väl inget jag är glad över, men det har varit två superbra veckor! :')
Och nu har jag ändå endel grejer att se fram emot, så ångesten är inte heeelt total.
För t.ex. så är jag, gustav, sofie och vanessa i sundsvall om prick en vecka och lever rövare. Kan bli fett!

Nu ska jag göra såntdär lördagsgöra, så som att typ... ta en lång dusch, göra vad jag vill.
Och ikväll hoppas jag på att träffa vanessa som flyttat hem från barca nu! Känns fint att folk väljer att återvända.

Latero vänner, fänz.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0