Somebody’s heart is broken and it becomes your favorite song.



Dillen på textbilder är tillbaka känner jag. Men det är väl fint det, några visa och kloka ord om dagen kan vi alla behöva.
Har hängt hemma hos gustav idag, solat och sedan fixat en asgod middag. Den satt där den skulle, så att säga.

Nu sitter jag bara och sneglar besvärande på studera.nu-fliken som jag har öppet, står i valet och kvalet
om hur jag ska göra med min framtid. Min framtid är i deras händer. Gillar att liksom lägga över ansvaret på någon
annan, och sedan bara haka på. Det är skönast så. Bekväm och jävlig som man är.

Tänkte ta med mina livsviktiga bekymmer in i duschen nu och sedan se film med mina livsviktiga bekymmer.
Dom hänger efter mig som ett mörkt moln. Men det är fint. Får MJ-låten "you are not alone" i huvudet.

Hörs latero vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0