You can't make the same mistake twice, the second time you make it, it's no longer a mistake, it's a choice.


Hej vänner, fänz. Fan va klockan är mycket. Ångesten börjar infinna sig...
Har haft gustav här ikväll, vi har pratat stockholmsskvaller och sett på biebers film, igen.
En dag, tro mig, så ska jag bli tjejen i "one less lonely girl". You'll see!

Hur som helst så sitter jag och letar olika frillor just nu. Inser att det är dags att tämja barret.
Visst är det så man brukar säga, "barret"? Eller menar man... ja.. ni vet.. då? Aja, ska klippa mig, kort och gott.
Har inte gjort det sen före jul. Och denna gång blir det INTE så kort som på bilderna. Kände mig lesbisk i minst 2 månader.
Och denna gång johanna, denna gång, klipp dig INTE precis före LK. Var på god väg att stanna hemma förra året.
P.g.a. håret. Ja, mitt hår är mitt liv. Då kan vi kryssa det erkännandet.

Skärgårdsdoktorn nu.
God natt vänner, fänz.

/Ung och fåfäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0