What's bizarre? I mean, we're all pretty bizarre. Some of us are just better at hiding it, that's all.







Finaste systern ↑

Tror inte att ni förstår hur mätt jag är just nu. Går inte att beskrivaaaaaaa.
Käkade en sjukt god lunch hos syrran och fredrik med familjen + gerd & pelle, och tårtan var att döda för! :D
Känns som att man bara åt och åt, munnen var konstant öppen, haha.

Nu tänkte jag gå och fixa min frilla. Får seriöst dåligt självförtroende av att ha platt/rakt/äckligt/fult hår.
Big no no på rakt hår (på mig själv då). Så jävla synd bara att man har noll komma noll noll självfall i håret = spikrakt.
Tack gud, tack för plattången som lockar mitt hår och för hårsprayet som håller det på plats. Det är guld värt.

Hörs latero vänner, fänz.
/Ytligheten själv :D


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Sara

Alltså sjukt snygga bilder du tar!! :) <3

2011-06-06 @ 07:37:53
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0