You can take anything if you want it enough



Farmen igårkväll. Första gången för min del. Och en bra-jävla-första-gång :D
Samlades hos jenny först där vi vånades, funderade, velade och till slut tog modet till oss och for till.... gustav.
Den helige gustav. Hann vara där i en timma ungefär innan vi begav oss mot The Farm och DRÄNGARNA.
Herregud. Som vi tjoade och tjimmade. Jag, gustav, erik och jenny bestämde oss för att vi skulle längst fram. Och det gjorde vi.
Kände mig som en bondehora där jag stod och skrek till "JAG ÄR KUNG ÖVER ÄNGARNA!!".
Men jag älskade det.

Sen strölade vi runt över boden halva natten tills jag, blom och gustav bestämde oss för att det var sovdags.
Vaknade upp och mådde sämre än någonsin. Men ändå bättre än någonsin också.


Jaja. Det var en kung kväll med otippat många kära återseenden.

Nu ska jag fräsha till mig, blom kommer hit sen och då ska vi se.... justin biebers film.
Känns som att detta är dom sista timmarna i mitt liv som en värdig människa. Fan.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0