I miss the heat and the weight of a man. But I'm too good to fall back in your hands.



God kväll!
Sitter här och knåpar på en önskelista tills jag fyller år. Många tror/tycker att man inte gör sånt längre.
Men hur bra är det inte? Då får man det man önskar sig, och lättare för dom nära att köpa också.
Speciellt till en sån som mig.

Topp 3
- En tripp till grannlandet (hög prioritering!!)
- Nytt objektiv (NIKON Objektiv AF-S 35/1.8G)
- Skilda världar-boxarna

Där har ni det, mamma pappa och sara :D Tur man önskar sig billiga saker... men dom är viktiga!

Nu ska jag lägga mig i sängen och ladda med sömn inför en lång dag på skolan.
Sov gott vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0