I wanna stop thinking about things that make me sad. It would be a nice change.



Vill börja ha sånahär mornar igen. Stiga upp halv 8 och ha en hel dag framför sig. Faktiskt.
Från och med imorgon. Från och med imorgon, så.

Vet inte hur det hela gick till idag. Men jag vaknar aldrig på dåligt humör.
Men idag var jag totalt flyförbannad då jag vaknade. Lustigt.
Ska till skolan på ett tag också, bära på den där förbannat tunga väskan
mellan bussarna och allt helvete. Ja, jag hatar allt som har med den väskan att göra.
Den får mig att löka ihjäl. Tror seriöst att jag var påväg att börja gråta igår då jag gick med den
från skolan till hållplatsen. Tänk er typ 20 kilo som bara svingar runt med blåsten, samtidigt som
jag försöker hänga upp den på axeln lite bättre, men så fastnar den i luvan istället och allt
blir bara så jävla jobbigt.

Fan va neggo jag är. Älska mig för det, plz.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0