"Tandvärken här! sänt från helvetet för att göra ditt liv till ett..... helvete!"



Så jävla äcklig bild. Jag vet. Kändes som att den förstörde hela min blogg, eller något.
Har iallafall sjuk tandvärk, som man nästan kan utläsa av bilden. Käkar ipren på löpande band
och dom håller inte mer än någon timma... sen är värken tillbaks igen.

Jag om någon kan det här med tandvärk och små tandbekymmer och är skapligt smärttålig..
Men detta, detta gör jävla satont. En värk sänt från helvetet för att förstöra mina dagar här på jorden.

Ska lägga mig alldeles strax, ta en till ipren och ställa klockan på 07.00
Jag SKA ha en av akuttiderna, annars gör jag kaos med telefonväxeltanten.
Punkt.

God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0