Sometimes to get what you want the most, you have to do what you want the least.




Hej där, vänner och fänz.
Har inget alls att berätta just nu, nyss suttit ute och druckit mitt kaffe och ska dammsuga snart.
Sen ska jag gå ut igen. Med kanske en kaffekopp till.
Sitter även och tittar mig i spegeln, ja, jag gör det rätt ofta. Men mest för att göra roliga
grimarser eller kolla hur mycket mitt hår har växt. Och det har blivit rätt långt nu.
Längre än min lebbfrilla som jag hade i julas. Gud bevare mig, aldrig mer.

Älskar tvshopreklamen som är på tv just nu. Om någon "rotera-maskin-som-bränner-allt-ditt-fett"
och en kille sa "Till en början gjorde jag som alla andra - situps. Men det blev jag bara tjockare av."
Haha, åt han samtidigt eller? Åh. Dum dum.

Hörs latero vänner, kamrater, väninnor, fänz.

Ps. är "vänner" menat för ens killkompisar och "vänninor" för tjejkompisar?
Bara undrar. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0