Your heart just breaks, that's all. But you can't judge, or point fingers. You just have to be lucky enough to find someone who appreciates you.



Jag börjar av någon anledning redan få sommarkvällskänslor. Det är rätt fint kan jag tycka.
Förutom att det varken är "riktig" sommar, aldrig riktigt blir kväll och känslorna är få.
Men, trots allt så!

Tänkte gå ut och sätta mig i solen en stund snart, för att sen göra mig iordning och åka till gunilla :)
Bruttan har blivit 20, ju!

Hörs latero vänner, fänz.

Ps. Har fått två brännmärken på ryggen. Det är ju nice.
Hoppas på att dom försvinner snart. Om inte, så kommer bild.
Föreviga minnet av mina brännisar.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0