Just because today is a bad day doesn't mean that tomorrow might not be the best day of your life. You just have to wake up to get there.



Jahapp, här ligger jag och sover till halv 12 och väcks av att malin ringer och väcker mig. Och tacka gudarna för det! :)
Känns som att jag sovit i sisådär 3 dygn, och tror även att jag skulle kunna göra det om ingen väcker mig.
Ska hoppa upp nu, slänga i mig blutsaft och sen sticka iväg och möta malin. Vi ska äta lunch hos henne
och sen dricka GLÖGG och äta LUSSEBULLAR! :D Fatta HUUUR gott. Kommer få jullängtan.

Sen är det även dags att börja tömma lägenheten, åtminstone börja packa ihop alla småprylar
som annars lär glömmas kvar.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0