Packa packa packa..

 

Håller på att packa för fulla muggar. På söndag åker jag hem till luleå i två veckor i väntan på att få
min nya lägenhet! :) Ska bli otroligt skönt att få komma hem ett tag faktiskt, eftersom att jag inte varit hem
något sen jag flyttade hit till östersund. Så på måndag ska jag ääääntligen få träffa linn och jenny! ♥
Som jag längtat! Och äntligen ska jag få ha någon att plugga med på LTU eftersom att jag inte direkt är
ledig från skolarbeten när jag är hemma, och så ska jag agera personlig lärare åt linn som kämpar på
så bra med juridiken :)

Nu ska jag slänga i mig någon lunch och sedan fortsätta att tömma.
Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0