Have you ever wanted to ask a question but you didn't because you knew in your heart that you wouldn't be able to handle the answer?



Hej vänner, fänz.
Här sitter jag och funderar över vad jag ska göra för middag, har att välja mellan kyckling, lax, köttbullar.
Kanske ska blanda allt? Och göra en kycklaxbulle? Hahah. Var rätt kul att uttala det, kycklaxbulle. Prova!
... Lättroad? Ja.

Nu ska jag se klart ett Andra Avenyn avsnitt! Den serien har förresten TYP den bästa musiken någonsin.
Hörde Amy Winehouse - to know him is to love him i ett av avsnitten och nu lyssnar jag ungefär bara på den.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, vad vacker du är, syster! Älskar dig! <3

2011-10-10 @ 20:08:16
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0