Instead of thinking about what you're missing, try thinking about what you have that everyone else is missing.



Här har jag legat och myst hela morgonen ↑ Är ledig idag så har kunnat ta en riktig sovmorgon
och bara njuutit. Enda nackdelen var att jag vaknade av en extrem huvudvärk. Vet inte varför det har blivit
någon slags vana. Brukade ju aldrig ha huvudvärk innan jag flyttade hit! Anar att det är blåsten.
Korsdrag i skallen, vetu.

Nu tänkte jag hoppa i duschen alldeles strax, sen kommer jäntorna hit och ska laga middag med mig
och dricka rödtjut. Älskar det ordet - rödtjut. Älskar dock inte drickat fullt lika mycket, men man känner sig
så vuxen. Så jag dricker och håller minen. Efter några glas så behöver man inte ens hålla minen längre! Asbra.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0