Ni vet inte vad saknad är.


Okej. Jag har visserligen haft en dag sänt från helvetet och mitt dåliga humör har stigit till skyarna.
Delvis för att jag inte har någon motivation för skolan, men mest för att jag har hemlängtan som f-a-n.
Och det är ju just typiskt då att man väljer att gå in på patetiska bloggar som man vanligvis annars
aldrig kollar, och där skriver personer om hur de saknar sin familj och sina vänner.
SÅ ÄR DOM ÄNDÅ HEMMA TYP VARANNAN HELG OCH BOR CA 10 MIL HEMIFRÅN.


Och höjden av äcklighet är när kompisarna skriver mellan varandra i stil med:
"Åh, saknar dig snutteputtegullenull, synd att vi inte hann ses mer än vad vi gjorde
i helgen. Men jag kommer nog hem nästa helg också! SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT!!!"


Fyfan. Just nu kan jag spy åt såntdär. Folk pratar till varandra som om de bodde
i något annat land eller 150 mil ifrån varandra. När det egentligen tar ca 1 timma att pendla
och MÖJLIGHETEN att ses varje dag finns.


Ni vet fan inte vad riktig saknad är.
Ni vet inte hur drygt det är att KUNNA/HA TID åka hem varje helg, men att hemresan
tar 12 timmar och att det bidrar till att det hela blir omöjligt. Om jag inte enbart vill vara hemma
ungefär 24 timmar på en hel helg.

Lär er vad vissa uttryck betyder innan ni använder det i meningar som låter som att det är
erat sista meddelande innan ni ska dö, eller något i den stilen. Idioter.

Nu har jag fått avreagera mig.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: annsi

jozzi!! Jag håller med dig, så att det gör ont! nä men förstår precis vad du menar. stör mig också nå så jävulskt på sånna fjollor hihi

2011-10-25 @ 21:15:23
URL: http://anannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0