She had style! She had flair! She was there! That´s how she became the Nanny!



Brukar oftast vakna av Fran's skratt skrikandes från tvn och snegla mot tvn för att lika snabbt somna om
(ja, jag sover med tvn på hela nätterna) men idag har jag hunnit duscha och gjort kaffe, en hel halvtimma
innan det börjar! Bra johanna :) Och rätt pigg är jag idag också! Ska fortsätta att lägga mig kl 10
varje kväll, hur tråkigt det än må vara. Pojkar kommer och går, men akademiska poäng består!!!! YEAH!

.....


Ska dra på mig någe kläder nu. Vet dock inte vad, låter som att det regnar jättemycket ute.
Men det kan även vara grannen som duschar, man vet aldrig riktigt. Ska se efter.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0