One of the best feelings in the world is realizing you're perfectly happy without the thing you thought you needed the most.



Hatar när man verkligen ser hur extremt trött man är. Vet inte vad jag gör vaken heller, har inget bra svar på det.
Däremot vet jag att jag ska röra mig mot sängen rätt snart, har ju tydligen lovat sundsvallsjäntan att gå på en
långprommis imorgon. Hon lär behöva gå bort lite bakfylla och jag lär behöva lite energi för att kunna plugga ihjäl mig resten av dagen, och veckan. Har verkligen en mardrömsvecka framför mig nu. Och blir inte bättre av
den inställningen heller. Ska tänka så som mamma brukar säga "Skriv en lista. Ta en sak i taget. Beta av!".
Hon är klok hon, mamman min.


Nu ska jag borsta gaddarna, sedan inta sängen och Bingo Rimérs bok. (Alla MÅ läsa den!)
God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0