Birthdaygirl.



Har haft en jättefin födelsedag. Dagen började med lunch på Sushibar med vanessa, jenny och linn. Fick jättebra presenter och en mätt mage. Strosade sen vidare på stan och köpte diverse grejer som jag ansåg att jag behövde, i vanlig ordning. Åkte sen hem, hämtade tårtan från konditoriet, städade, fixade och allt som hör därtill. Strax efter kl 18 så kom moster inez, anton, kristoffer och linnea hit för lite födelsedagsfika. Är fortfarande helt övermäktigt mätt och lär inte behöva äta på tre dagar, typ. Saknade dock syster och fredrik otroligt mycket! Sara har åkt på någon magsjuke-variant, men vi får fira en annan dag ♥

Nu ska jag fortsätta att smörja in mig med alla burkar från body shop som jag fick av jenny
och sedan blir det att krypa till kojs. Vill ha torsdag nu. Helst nyss.

God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0