Good morning winelovers!



Alltså det är ju nästan så att man tappar livsgnistan med tanke på hur kass min frontkamera på telefonen är. Som den systemkamera-dyrkare jag är så förstår jag inte varför jag ens använder den ö.h.t.

Söndag idag. Även det får en att tappa livsgnistan en smula, även om jag egentligen älskar denna veckodag just för att den tillåter mig att inte göra ett piss. Men å andra sidan, tenta på fredag, så ja.. jag har väl mitt göra iallafall. Men böcker med titlarna "Politik som organisation" och "offentlig förvaltning" får det väl inte att vattnas i munnen direkt..

Har i övrigt haft en stendöd helg, men det är väl så det är när pengarna börjar sina och när jag fick en huvudvärk som heter duga igår. Känner att något roligt måste hända nu, helst nyss. Men jag håller mig till nästa helg!


Nu ska jag hämta min 5e kopp kaffe. Har blivit kaffoman.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0