Never let success get to your head and never let failure get to your heart.



Bra frukost/lunch tidigare idag. Sånt som bara äts då man är hemma :)

Idag ser det inte ut att hända ett skvatt. Full snöstorm ute och jag känner väl inte sådär spontant att
det vore skönt att gå ut. Så istället har jag försökt fixa en tid hos läkaren och ska nu börja se över
packningen lite. Får nästan en klump i magen av tanken på att jag åker på fredag, även om det också
ska bli skönt att komma tillbak till Östersund. Ni vet, har hjärnan i östersund men hjärtat i luleå. Så att säga.

Igår sa jag hej då både till det ena och de andra. Dels till jenny som av någon jättedålig anledning ska
vara i skellefteå hela veckan = hinner inte träffa henne något mer innan jag åker. Sen for jag även till
syrran en sväng och myste där. Ska dit imorgon också och få lite kvalitetstid ♥

Nä. Styra upp livet nu, kanske börja med en dusch.
Latero.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0