One day you'll wake up and find that the pain's still there but it doesn't hurt quite so much.


Åh, luleå, fin fina luleå! Det är himla skönt att vara hemma :) Igår var jag till frisören och fixade håret, det blev både kortare och ljusare och jag är nöjd! Dock blir man sugen på att ljusa upp det ännu lite mer, mycket vill ha mer! :) På kvällen så begav jag mig till östermalm, först till Linn för att lämna hennes försenade födelsedagspresent och sen vidare till Herr Officer där det bara blev lugna puckar. Gick därifrån vid 11-12 imorse och gick då raka vägen till Jenny där det blev lunch, chillman000 på hennes balkong och massa struntprat. Kände mig nästan bakis av att bara träffa henne, haha.

Och påtal om bakis så är det precis vad jag kommer vara imorgon, eftersom att vi är några som ska dra ut ikväll. Lär bli götttt!

Nu: En dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs!

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0