We are more often frightened than hurt; and we suffer more from imagination than from reality.


Hej hallå!
Har kommit hem från stan för en liten stund sen. Vi har strosat på och jag har fått välja ut en hel del födelsedagspresenter. Det är ju verkligen den smartaste metoden, då får man det man önskar sig! Så idag har jag bl.a. fått en ny vårjacka/kavajgrej, nya byxor, tröjor, ny klocka och lite andra smågrejer. Och igår fixade vi en micro till mitt kök, stavmixer, elvisp och även en ny platt-/locktång. Blev en Babyliss iCurl, får hoppas att den lever upp till sitt rykte :) Sen har jag ju även fått nya köksstolar. Är så jävla frälst i dom, sjukt snygga!

Har haft en jättemysig helg här i östersund. Igår var jag även förbi hos fröken Vennstrand och drack lite vin på kvällen med henne och Emma. He' va mööösit :) Nu vankas det dock en powernap och sedan blir det att packa, för imorgonbitti bär det av till LULEYO! :D

Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0