When a guy says "I'm single & ready to mingle", he's just a loner with a boner.

 
Idag är det fredag, tralalala. Den dagen sitter aldrig fel. Inte för att jag har några särskilda planer, det är bara fint, liksom.
 
I övrigt är allt frid och fröjd, har någon konstig hunger i magen. Konstig? undrar ni. Jamen, jag åt nyss, blev mätt, och blev hungrig igen. Anar att lillmaggen ställer om sig lite nu när jag försöker gå tillbaka till mina sunda matvanor och träning. Det ger nog med sig!
 
Annars har jag inte gjort något speciellt för att förbättra världsfreden idag. Minns ni när man var liten, fick önska sig VAD SOM HELST och ba "fred på jorden". Jag tror inte ens att jag visste om att det fanns krig. Anar att ungen innan mig svarade samma och man tänkte "det lät ju bra.." och säkerligen så sa ungen efter mig "BADA I GODIS!" och man kände att - fan, det vore ju faktiskt bättre.
 
Hur som haver, ha en fortsatt fin dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0