Blodsugare.

 
Blev blodprover på hälsocentralen idag, fick komma till en riktig bra sjuksköterska! Jag älskade hur hon inte daltade, när vissa ska sticka en i armen så känns det som att dom sticker i en evighet, lååångsamt långsamt. Denna tant var bra redig då hon bara stack, pang på. Ett par rör med blod senare så var det klart! Fick även komma in en halvtimma tidigare och hann då med övergången på busskvittot. Win win.
 
Sen jag kom hem därifrån så har jag legat däckad HELA eftermiddagen. Är så sinnessjukt trött och känner
mig nästan febrig. Är hungrig som ett vilddjur också, men har ingen matlust. Så min tanke är att göra en liten plock-ihop-tallrik och sätta mig framför julkalendern. Det blir nog bra.
 
Efter det blir det en dusch och tidig sänggång.
Tjingtjong.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0