I give and give, even when I get nothing back - and that sets me up for disappointment.

 
Hej på er!
Har just tagit mig upp från soffan, har legat där sen jag vaknade vid 9 tiden. Är så fruktansvärt trött idag.
Men givetvis kan jag inte somna hur mycket jag än försöker, hur trött jag än är. Får hoppas på att kunna
somna tidigt ikväll istället. Egentligen rätt tragiskt när man går runt med en känsla i kroppen som bara hoppas
på att den nuvarande dagen bara ska ta slut. "Lev dagen som om det vore den sista" är inget ordspråk som
jag direkt lever efter just nu, haha.
 
Har tänkt gå ner i källaren och hämta upp resvärskorna och börja packa, för att slippa stressa med det i helgen.
Men det kändes också jobbigt. Måste liksom gå hela vägen till hissen, åka ner, öppna förrådsdörren, åka upp igen och sen sätta mig ner igen för att samla krafter. Haha. Vill skratta åt mig själv.
 
Hatar att gå runt och bara vara negativ. Även fast livet känns lite lättare idag.
 
Nå väl, ska börja med att klä på mig iallafall. Pyjamasen är FÖR ingådd nu.
Latero!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0