Time was passing like a hand waving from a train i wanted to be on. I hope you never have to think about anything as much as i think about you.

Senaste instagram-bilderna. @johannnahansson
 

Senaste dagarna har varit riktigt bra. Haft julklappsutdelning med linus, druckit lite vin med damerna,
varit på stan och fixat julklappar med syster & Fredrik. Spendernade hela dagen med dom igår efter att jag
legat hemma hos linus med migrän-liknande huvudvärk hela morgonen. 3 alvedon senare så var jag människa.
Väl hemma hos syrran så fick jag massor med kläder, så himla fina! Och som tack så lagade jag även middag
hemma hos dom, som de verkade gilla :) Det är alltid så mysigt att vara hemma hos dom och bara få vara.
Och att de har världens finaste lägenhet med världens finaste utsikt över luleå gör inte saken direkt sämre.
Det är bara ren njutning. Har verkligen längtat efter att få spendera tid med syrran ♥
 
Sen blev jag upphämtad av hannuman, vi kollade på någon inspelning från Summerburst och slocknade tidigt.
Och imorse fick jag faktiskt lite julkänslor då vi dukade fram en stor julfrukost och hade nå juliga
tvprogram på i bakgrunden. Kan inte förstå att det är julafton redan imorgon?!
 
Ikväll blir det också mys. Jag och blom ska bygga pepparkakshus, tradition här hos oss! Jag är även
för typ första gången i mitt liv sugen på att spela bingolotto, det är ju uppesittarkväll bara en gång om året.
 
Nu ska jag städa mitt rum lite, så tomten ser att jag varit snäll... hehe.
Latero!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0