The scariest thing about distance is that you don't know whether they'll miss you or forget you.


Hade en så himla underbart bra och rolig kväll hos gustav igår!
Vi drack vin, spelade spel och tokadansade till "aldrig ska jag sluta älska dig" och dansband.
Haha! Det är såna här kvällar med honom som jag ÄLSKAR. Världens finaste vän.
Och govännen som snart flyttar också, big boy. Fördelen är ju att det går sjukt fort
att åka till uppsala från östersund. Så han lär få besök med jämna mellanrum ♥

 

Ikväll ska jag till jenny och umgås med henne och sandra. Få säga hejdå och sånt.
Flyget tillbaka till östersund går på söndag, så. Skulle först ha tagit ett flyg IDAG vid
3 tiden. Men fick panik av tanken på att stressa med allt och inte hinna säga hejdå till någon.
Men det hinns nu. Och nu ska jag tvätta för fulla muggar.

 

Måste bara säga att denna hemresa har verkligen varit helt perfekt.
Har umgåtts med dom jag vill umgås med, gjort saker som jag velat göra, haft en underbar
jul med massa fina julklappar och familjen. Perfektion.



Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0