Vemdalen och Skiweek i mitt hjärta!

Men hej hörni. Här är det inte mycket aktivitet, och av den enkla anledningen att jag inte ännu fått tummen ur att beställa bredband till lägenheten. Om jag känner mig handikappad emellanåt? Ja. Om det även är skönt att vara utan datorn? Ja. ...eller ja, ibland.

Kom iallafall hem från Vemdalen och Skiweek i torsdags. Måste på ren svenska säga att det är den mest jävla underbara veckan på sjuhelvetes länge. Har aldrig skrattat så mycket. Svinat så mycket. Kommit ihåg så lite. Sovit så lite. Hånglat så mycket. (hehe) Var iallafall en sjukt rolig och händelserik(!) vecka med bästa klassen. Längtar typ redan till nästa år!? Åh. Vill skriva allt. Men det är för mycket. Skandal till skandal.

Lär komma mer bilder i framtiden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0