You're always haunted by the idea you're wasting your life.





Sista dagen i Luleå är förbi. Känns både bra och dåligt. Skönt att komma tillbaka "hem"
och jobbigt att åka hemifrån. Men det blir bra, det blir det. Var förbi hos gustav tidigare ikväll
där det var en massa annat folk också :) Visade sig att jag och gunilla tar samma plan imorgon till
sthlm, så det ska bli kul :) Sen så fick jag även säga hejdå till gustav, blev gråtkalas som vanligt. :')

Annars ikväll har jag bara tagit det lugnt här hemma. Mamma fixade skumpa och löjrom.
Så jag, hon och pappa unnade oss det. Sjukt gott.

Nu ska jag packa klart. 14.05 går planet.
Lär förresten inte ha internet på en evighet nu. Kul liv.
Latero vänner, fänz.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar Dig, sjukt mycket men vi ses ju snart, hjärtat! :)

2012-01-08 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0