A new light is warm, shining down on you after the storm.

 
God kväll omvärlden. Har haft en riktigt bra helg här hemma i sunderbyn, mamma och pappa har spenderat deras sista semesterdagar i Östersund och pysslat om min lägenhet litegrann. Känns fint att någon tittat till den och de har även gjort min balkong så himla fin med nylagd matta osv. Mycket trevligare än grått betonggolv som inte är särskilt skönt att gå på heller.
 
Så i helgen har jag alltså agerat lite husvakt här hemma, och trots att jag uppnått 21 års ålder så tror jag fortfarande att JUST när jag är ensam hemma, så kommer det att finnas monster under sängen. Men det är ju så det är. Har visserligen sluppit spendera nätterna själva, så allt för rädd har jag inte varit.
 
Dagens dag har varit både slapp, slö och sjukt aktiv. Vaknade till liv på riktigt strax före 2 då linus kom hit och slet upp mig. Vi städade hela huset, åt och sov lite till innan vi begav oss till ormberget för lite träning. Myggen var ett helvete vill jag lova, hade t.o.m mygg innanför sportbhn då jag kom hem. Fräsht. Så när vi sen kände oss tillräckligt döda så satte vi oss högst upp på berget och chillade litt.
 
Nu ska jag hoppa ner i min renbäddade säng och se någon film.

Latero vänner, fänz!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0