Den perfeka kameraväskan.

 
Har länge, LÄNGE, letat den perfekta kameraväskan och nu är den funnen! Gillar inte dom "traditionella" kameraväskorna då de ser ut som sprängfärdiga kanonkulor de flesta av dom. Känns mer klumpiga än praktiska och inget man egentligen vill konka med sig då de bara är... fula. Men nu har jag hittat en väska som ser normal(?) ut och som är alldeles alldeles underbar. Något som är mindre underbart är att den kostar en halv förmögenhet för att vara en väska. Men den kommer stå högt uppe på önskelistan inför... jul? Doh.
 
Känner att det hur som helst är dags för ett väskköp till kameran då det skär lite i hjärtat på mig att den ligger helt naken i handbagagen när man reser och den flyger runt och slår sina små kanter. Lillstackarn.
 
Nu ska jag se på one tree hill, för ovanlighetensskull. Är hur pigg som helst eftersom att jag sovit hela kvällen. Allergitabletterna gör att man blir lite.... dåsig. Men vad gör det när det ändå inte händer något annat? Eller?
 
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0