If you knew how happy you are making me. Hope this feeling lasts, the rest of my life.

 
Har haft en jättebra och jättefin dag. Dagen började 07.30, en timma senare befann vi oss på ormberget för träning. Efter sisådär 1,5 - 2 timmars träning så satte vi oss som vanligt högst upp i ormbergsbacken och bara njöt, vet inte hur många gånger jag uttryckte mig "Nu är livet snällt mot oss". Det var en skön och fin känsla över det hela bara. Det är dagar och stunder som dessa som gör att allt känns så himla... värt? Känns som att det är belöningen för att man faktiskt tror och kämpar för något.
 
Efter träningen så åkte vi hit till sunderbyn och åt lunch ute i solen, följt av solning ute på gården.
 
Kvällen har spenderats hos min syster, har myst på hennes balkong. Pratat om allt mellan himmel och jord. Älskar hur hon får mig att tänka i banor som jag aldrig skulle ha sett eller upptäckt själv. Hon är fin. Klok. Underbar. Viktig. Och bara min syster. 
 
Nu ska jag duscha innan jag kryper ner i sängen. God natt vänner, fänz.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0