I vow to fiercely love you in all your forms, now and forever. I promise to never forget that this is a once in a lifetime love.



Well hello you! Nu är jag äntligen hemma i luleå, kom hem igår eftermiddag efter två flygturer och en liten stunds väntan på Arlanda. Är hur skönt som helst att vara hemma igen! Så igårkväll bjöds det på go'mat här hemma och sedan umgicks jag med två av de bästa människorna - blom och gustav :) Kära återseenden! Sedan blev det hyfsat tidig sänggång eftersom att mitt huvud var en aning trött efter allt flängande och farande.

Vaknade imorse med världens huvudvärk, som alltid dagen efter att jag flygt. Så det har varit en dag i lugnets tecken än så länge, sitter för övrigt och tittar på The Vow just nu. Hemskt fin film.

Nä, hämta sig en kopp kaffe till filmen nu.
Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0