In order to move on, you must understand why you felt what you did and why you no longer need to feel it.



Söndag, helt vanliga söndag. Har spenderat dagen på stan med mamma, pappa och sara. Strosade runt och hittade allt som jag inte borde hitta eller har råd med att hitta. Fick med mig en parfym och lite grejer från Body Shop hem iallafall, så nu kommer jag att lukta ljuvligt! Fick även påhälsning av en gnutta allergireaktion, svullna läppar och prickar lite här och var i ansiktet. Miss universum nästa....... Får bli att kolla upp det där imorgon va.

Nu ska jag påbörja en intensiv kärleksperiod genom att slå på..... One tree hill, säsong 7.
O. M. G.

Latero!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0