Today, somebody asked about you. It made me so happy because i didn't know the answer.



God morgon världen. Vaknar upp till en mindre inspirerande dag, regnet öser ner och det är kallltttttt..
Dock så är det egentligen perfekt väder eftersom att jag ska in till stan och möta upp syster för att strosa runt lite.
Det klart värsta som finns - gå på stan i värme. Får fan slaganfall då.

Gårkvällen spenderades hemma hos gustav med massa trevligt folk och vin. Älskar även att jag
alltid på något sätt blir kvar där, även fast inte gustav är hemma. Jag, blom och elli hängde kvar efter
att resterande folk hade åkt in till krogen. Samma förra sommaren då jag och vanessa solade hemma hos
honom medan han var på Klubbviken. Men det är ju fint, jag är en slags husvakt.


Nu ska jag ta och rappa på lite här så att jag tar mig in till stan innan det stänger.

Lateroooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0