We just have to accept the fact that some people will stay in our hearts, even after we've left theirs.



Heeeeej.
Packningen är i stort sett klar, och väskorna är fulla. FULLA. Det här med att packa för två månader
är ju inte det lättaste, man måste tänka på ALLT. Vardagskläder, festkläder, chillkläder, sommarkläder....
Även om halva garderoben fortfarande är kvar hemma så vill man ju inte bli strandsatt, if you know what i mean.
Och imorgon ska ALLT stå klart och flygtaxi ska bokas, allt för att slippa den där enorma stressen på onsdag som
jag alltid har innan jag ska åka iväg. Så 12.45 lyfter planet ner till stockholm, sen upp till luleå.

Behöver jag säga att jag längtar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0