Don't let go too soon, but don't hold on too long.





God dag vänner, fänz.
Här sitter jag och försöker skriva lite på hemtentan. Men det går i etapper. Drivkraften jag har just nu
är att jag inser att det endast är en vecka kvar tills jag får familjebesök här och sedan åker hem till luleå i
1-2 veckor. Tror inte att ni förstår hur fint det känns! Komma hem och umgås med familjen, fira min födelsedag med dom finaste vännerna och bara kunna luta sig tillbaka ett tag. Det är lyx för mig.

Längtar som fasen efter att få träffa vanessa, jenny, linn, kompaniet som kommer hem från thailand och de andra. Är så jäkla glad över att jag äntligen har de personer som jag vill ha i mitt liv. För ni vet, man har ju faktiskt möjligheten att välja vilka man vill ha i sitt umgänge. Har i alldeles för många år stått ut med folk som tagit mer energi än vad de gett, för att man tillhört "gäng" som ba "we will be friends forever!!". Yeah right. Maskeraden är över. Finito. Varför vara i ett umgänge där de flesta snackar skit om de flesta, låtsas som ingenting och ska "försöka ignorera" saker man inte trivs med, för att inte sabba för dom andra? Jag har ALDRIG förstått det. Varför ska jag behöva ha ett helvete för att inte förstöra för andra? Så otroligt idiotiskt. Och de som nu försöker intala sig "Va? Jag snackar väl aldrig skit? Fan va störd hon är". Kiss my ass.

Jag har valt vilka jag vill ha i mitt liv och jag är nöjd. Sedan om de är färre än vad de var förut, soooo? Couldn't care less.

Nu ska jag fortsätta skriva på tentan.
Ha en fin fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Så sant!



Jag är hellre ensam än i dåligt sällskap. Nya vänner kommer alltid in i ens liv så det finns absolut ingen som helst anledning till att hänga kvar vid någon endast för sakens skull.

2012-03-24 @ 01:25:39
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0