Friendship isn't being inseparable, it's being separated and knowing nothing will change

↑ Sant!




God morgon vänner, fänz.
Vaknade upp med ett helt igenstockat huvud, vart kommer allt snor ifrån?! Känns som en fråga man ställt
sig enda sedan lågstadiet. Vet att dom tog upp det på Hjärnkontoret (mhm, allmänbildad tjej..) en gång.
Men det svaret minns jag så klart inte.

Nog om snor. Idag är det pissväder här i Östersund, vaknade vid 5 tiden av att regnet bara slog
mot rutorna. Men det är väl ändå ganska perfekt då dagen kommer att bestå av plugg, iallafall så pass
mycket som mitt huvud klarar av idag.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla efter lite snygga träningskläder.
Bra. Tja. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0