You can always tell when two people are best friends because they're always having way more fun than it makes sense for them to be having.





God morgon vänner, fänz.

Vaknade upp skapligt mycket senare än vad som var tänkt idag. Mest pga att 3orna som tar studenten i denna stad hade någon fest igår = dunkande musik hela natten över hela östersund. Yes. Skönt.

Tänkte bege mig ut på en pw alldeles strax för att vakna till liv och som förhoppningsvis kommer bidra
till att jag får en bättre dag än gårdagen. Känslan jag hade i kroppen igår är något jag inte ens önskar min
värsta fiende.

Sedan blir det tentaskrivande hela dagen, känns väl inte allt för motiverande trots att det är sista uppgiften
innan sommaren. Men den ska ju bli gjord.

Nä mina vänner, nu ska jag äta upp min gröt och snöra på skorna.
Latero!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder! :)

2012-05-31 @ 16:38:01
URL: http://mementos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0